کلینیک هارمونیا

فیشال کلاسیک
Classic Facial

مدت زمان 60 دقیقه

در این سرویس پوستی که پایه هر خدماتی محسوب می شود، پاکسازی منافذ پوست از کمدون های سرسیاه و سرسفید (Deep Extraction) و ماساژهای تخصصی و لنفاتیک سر و گردن و سرشانه نیز انجام خواهد شد.

انجام این سرویس ها برای همه گروه های سنی و هر نوع پوست مناسب بوده و به نسبت نیازهای پوستی مراجعه کننده، می تواند از دو هفته یکبار تا هر دوماه یکبار به طور منظم انجام شود.

(جوان ترین مخاطب فیشال های هارمونیا دختر خانم های نوجوانی هستند که برای بهبود شرایط فعلی و یا جهت پیشگیری از مشکلات پوستی سنین بلوغ همراه با مادر هایشان مراجعه می کنند)

فیشال برای پوست های چرب، مستعد آکنه و جوش و منافذ باز، معجزه گر است .

اولتراسوند فیشال
Ultrasound Facial

مدت زمان 60 دقیقه

پس از انجام آماده سازی های اولیه، با استفاده از ابزار اولتراسوند 3 مگاهرتز اقدام به جذب عمقی مواد حل کننده سبوم و آلودگی های داخل منفذ نموده و چربی های نرم شده تخلیه می شوند. در این تکنیک به کمک دیوایس و مواد هادی جریان اولتراسوند اقدام به افزایش درناژ لنفاوی و افزایش دفع سموم سلولی کرده و با بهره گیری از سرم های کلاژن به جذب سریع تر مواد مغذی به لایه های درونی تر پوست کمک شایانی می شود. نتیجه این فرآیند، درخشندگی و شفافیت بیشتر می باشد .

(حداقل فواصل زمانی بین جلسات این فیشال ، ده روز بوده و با تکرار جلسات بیشتر، نتایج پیشرونده و بیشتر خواهند بود)

میکرودرم ابریژن
Microderm Abrasion

مدت زمان 45 دقیقه

پس از آماده سازی اولیه ، اقدام به لایه برداری مکانیکی پوست صورت و گردن می شود و در نهایت منافذ پاکسازی شده و مستعد دریافت مواد مغذی، تغذیه رسانی شده و درخشندگی پوست چندین برابر می شود . دیوایس میکرودرم ابریژن با تحریک فیبروبلاست ها موجب ازدیاد تولید کلاژن و الاستین می شود.

از این خدمت غیرتهاجمی فوق العاده برای افرادی که از جای جوش و تیرگی و کدورت پوست خود ابراز ناراحتی می کنند، در فواصل بین جلسات فیشال های روتین می توان بهره برد و تعداد جلسات و فواصل انجام آن طی ارزیابی پوست متقاضی، توسط فیشالیست هارمونیا تعیین می شود

اکسيژن تراپی
Oxygen Therapy

مدت زمان 90 دقیقه

پس از انجام فیشال کلاسیک (و در صورت نیاز اجرای پاکسازی) اقدام به اکسیژن رسانی عمقی و بالا بردن نفوذ سرم های مغذی کلاژن و الاستین و مواد حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می شود. در این پکیج لذت بخش می توان به طور همزمان دقایقی از حباب اکسیژن جهت افزایش سطح اکسیژن عروق خونی نیز بهره برد.

این فیشال مناسب همه سنین و مخصوصا خانم های جوان است که رنگ طبیعی و شفاف پوست را به آرایش های پوشاننده ترجیح می دهند و می تواند یکبار در هفته و یا طی فواصل زمانی طولانی تر (هر ماه یکبار) به دفعات اجرا شود.

لازم به ذکر است پکیج اکسیژن، جزو فیشال های محبوب عروس خانم ها از سنین مختلف است که در قالب پکیج ویژه عروس و همراهان عروس از حداقل یکماه قبل از مراسم، قابل برنامه ریزی است.

گالوانیک فیشال
Galvanic Lifting Facial

مدت زمان 60 دقیقه

پس از انجام فیشال کلاسیک (و در صورت نیاز اجرای پاکسازی) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک با ژل های مخصوص صورت و گردن می شود. این فیشال مناسب افرادی است که نگران افتادگی و شل شدن صورت و گردن خود هستند و طی جلسات منظم ، سفت شدن عضلات و پوست این نواحی را تجربه خواهند کرد.

این تکنیک جوانسازی به دلیل حضور امواج گالوانیک و استفاده از مواد حاوی یون های منفی و مثبت منجر به پاکسازی های عمقی پوست و همچنین کاهش عوامل پیر کننده پوست می شود

گالوانیک اسپا طی 5 الی 10 جلسه، هر هفته یک بار (با توجه به میزان افتادگی و شل بودن پوست) قابل اجرا است.

گالوانیک گردن
Neck Galvanic

مدت زمان 60 دقیقه

پس از انجام فیشال کلاسیک (و در صورت نیاز اجرای پاکسازی) اقدام به ماساژهای تخصصی گالوانیک گردن با استفاده از ژل  مخصوص گردن می شود. . این فیشال مناسب افرادی است که بیشتر نگران افتادگی و شل شدن گردن و نیمه پایین صورت خود هستند و طی جلسات منظم ، سفت شدن عضلات و پوست گردن و کاهش حجم غبغب را تجربه خواهند کرد.

گالوانیک گردن طی 5 الی 10 جلسه، هر هفته یک بار (با توجه به میزان افتادگی پوست گردن) قابل اجرا است.

رولر ماساژ صورت و گردن
Roller Massage (Face & Neck)

مدت زمان 60 دقیقه

در این پکیج فوق العاده جوانسازی ، پس از انجام فیشال کلاسیک (و در صورت نیاز اجرای پاکسازی) اقدام به ماساژهای اندرمولوژیک (Endermologie) صورت و گردن می شود.

اجرای این تکنیک های لذت بخش اندرمولوژی، با خونرسانی به بافت مورد نظر و افزایش درناژ لنفاوی و تحریک فیبروبلاست ها باعث دفع سموم و مواد زائد بین سلولی، کاهش پف صورت و حجم غبغب شده و همچنین باعث سفت شدن پوست گردن و نیمه پایین صورت می شود. همه سنین می توانند هفته ای یکبار یا با فواصل زمانی بیشتر از این تکنیک بهره مند شوند.  

لیفتینگ مایکروکارنت
Microcurrent Lifting

مدت زمان 120 دقیقه

پس از انجام فیشال کلاسیک (و در صورت نیاز اجرای پاکسازی) اقدام به ماساژهای تخصصی عضلات صورت و گردن توسط امواج مایکروکارنت (Micro Current) می شود. این امواج در عمق پوست و عضله نفوذ کرده و باعث ریلکسی عضلات پر تحرک چون پیشانی و اطراف چشم و همچمین افزایش قدرت عضلات ضعیف نیمه پایین صورت و گردن می شود. این فیشال کاملا غیرتهاجمی و لذت بخش، مناسب افراد بالای 30 سال بوده که علاقه ای به انجام جراحی برای بهبود شرایط صورتشان نداشته و ترجیح می دهند به مرور زمان و با انجام جلسات منظم به لیفت طبیعی صورت و گردن  خود برسند.توصیه متخصصان پوست بر این است که جهت بیشترین بهره برداری از تکنولوژی مایکروکارنت به تعداد 10 جلسه با فواصل زمانی منظم طبق نیاز پوست و صلاحدید فیشالیست مربوطه برنامه ریزی شود.

مينی لیفت مایکروکارنت
Mini Lift Microcurrent

مدت زمان 75 دقیقه

در این تکنیک لیفتینگ غیر جراحی ، علاوه بر آماده سازی کلاسیک و اجرای پاکسازی در صورت نیاز، اقدام به فیگوردهی عضلات ظریف صورت و گردن با استفاده از امواج مایکروکارنت می شود. دیوایس های مورد استفاده در مینی لیفت ، بسیار متنوع بوده و در هر جلسه قابل تغییر می باشد . تفاوت این تکنیک با لیفتینگ مایکروکارنت در تنوع تکنیک های لیفتینگ اجرا شده و همچنین تایم کوتاه تر جلسه است.  

درماپلینینگ
Dermaplaning

مدت زمان 50 – 70 دقیقه

پس از آماده سازی اولیه ، اقدام به لایه برداری لایه های مرده پوست صورت و گردن به همراه موهای کرکی این مناطق می شود . منافذ پاکسازی شده به مراتب خیلی بیشتر از تکنیک های لایه برداری دیگر، مستعد دریافت مواد مغذی بوده و بدین سبب تغذیه رسانی عمقی تری اجرا می شود و نتیجتا درخشندگی پوست چندین برابر می شود . نکته مهم در خصوص این تکنیک، داشتن ابزار استاندارد و مهارت اجرای صحیح و با دقت بالا توسط فیشالیست های دوره دیده و ورزیده است

از این خدمت غیرتهاجمی فوق العاده برای افرادی که از منافذ باز ،جای جوش ، تیرگی و کدورت پوست خود ابراز ناراحتی می کنند، در فواصل بین جلسات فیشال های روتین می توان بهره برد و به خودی خود می تواند شامل چندین پروتکل متنوع ترکیبی با مواد و دیوایس های متنوع باشد.

ریمادلینگ فیشال
Remodeling Facial

مدت زمان 40 دقیقه

در فیشال ریمادلینگ ، ابتدا پوست توسط آنزیم ها لایه برداری شده و سپس طی ماساژهای مادلینگ، با افزایش درناژ لنفاوی سم زدایی می شود ماساژهای تخصصی عضلات موجب فرم  دهی صورت می شوند. این سرویس مناسب افرادی است که زندگی شغلی و زمانی پر ترافیکی داشته و در فرصت کمی که دارند بیشترین بهره را از فیشال می برند. هدف این سرویس لذت بخش، فیگورسازی است و مانند ورزش هر هفته قابل انجام است.

لایت تراپی
Light Therapy

مدت زمان 30 دقیقه

این تکنیک که قابل اضافه شدن به تمام پکیج های فیشال هارمونیا بوده و یک تجربه کاملا غیر تهاجمی و لذت بخش را فراهم می آورد با هدف بهبود لک (discoloration)،کاهش خطوط و چروک، درمان انواع آکنه با اثر گذاری روی باکتری های مولد آکنه،کاهش منافذ و کاهش التهاب پوستی پس از انجام آماده سازی های اولیه، با بهره گیری از دستگاه LED و لایت تراپی انجام می گیرد.

تجربه‌ای تازه و لذت بخش، در مجموعه هارمونیا

برای پاسخ به سوالات احتمالی و یا رزرو وقت فيشال و آموزش با ما در ارتباط باشید.